Marketing organske hrane

Marketing organske hrane je izuzetno bitan u ovoj industriji jer ima sve više potrošača koji vode računa o zdravlju i preferiraju da kupuju organsku hranu. Nekoliko studija je pokazalo da organsko mleko sadrži veće koncentracije dobrih masnih kiselina. Osim toga, organski uzgajane bobice sadrže više antioksidanasa, vlakana i vitamina. Tržišni stručnjaci trebaju objasniti prednosti kupovine organske hrane potencijalnim kupcima. Trebaju objasniti da su prednosti vredne dodatnih troškova. Ipak, ukoliko se osećaju nedovoljno informisanim, trebali bi se držati konvencionalne hrane.

Potražnja za organskom hranom

Američko tržište je bolje razvijeno od ostatka sveta. Uspeh je rezultat domaćih politika potrošnje. Zemlje u Aziji bi trebale da uče iz ovog uspeha. Potražnja za organskom hranom u SAD-u je ogromna. Ako se pravilne marketinške strategije primene u azijskim zemljama, bilo bi moguće zadovoljiti potražnju američkog tržišta. Na taj način, posao će biti profitabilan i imati koristi od rastuće potražnje. Marketing organske hrane može pomoći u zadovoljavanju potreba američkog tržišta.

Domaće poreklo

Nekoliko kompanija organske hrane reklamira svoje proizvode na osnovu niskog uticaja na životnu sredinu i lokalnog porekla. U reklamiranju, pozicioniraju svoju hranu kao sigurnu, dok konkurenti reklamiraju da su opasni. Marketinške strategije ovih kompanija ciljaju privlačenje potrošača koji se identifikuju sa alternativnim načinom života i ekologijom. Apeluju na egocentrične potrebe i izražavaju podršku idealnoj svrsi. Uspešniji su ukoliko se mogu pravilno reklamirati. Marketinški plan usmeren ka potrošaču trebao bi obuhvatiti i egocentrične i psihološke elemente organske hrane.

Informisane odluke potrošača

Marketinška strategija prodavnice organske hrane treba da uključuje promociju proizvoda. Potrošač treba da lako razume proizvod i donese informisanu odluku. Marketinška strategija treba da uključuje veb stranicu brenda i društvene mreže. Milenijalci su veoma vešti u korišćenju tehnologije i imaju veliku kupovnu moć. Bila bi odlična ideja lansirati kampanju na društvenim mrežama za brendove organske hrane kako bi se pristupilo ovoj demografskoj grupi. I zato što je besplatno, marketinška kampanja treba da obuhvati i internet oglašavanje.

Zdrava sredina

Marketinška strategija kompanije organske hrane takođe se oslanja na vrednosti i motivacije potrošača. Uprkos visokoj ceni organske hrane, većina potrošača veruje da je ona bolja za njihovo zdravlje i životnu sredinu. To je ključni razlog zašto marketinški stručnjaci trebaju ciljati istu grupu potrošača. Trebaju pokazati da se brinu i cene svoje kupce. Takođe, moraju pokazati da su njihovi proizvodi bolji za životnu sredinu. I pored toga, marketinška strategija treba da apeluje na njihove etičke vrednosti.

Napomene

Marketinška strategija prodavnice organske hrane treba da uključuje korišćenje interneta. Internet je postao vredan izvor informacija za potrošače. Na primer, veoma je važno da prodavnica organske hrane koristi platforme društvenih mreža kako bi privukla nove potrošače. Kampanja na društvenim mrežama ne sme se ograničiti samo na veb stranicu. Treba da uključuje i korišćenje Facebook-a, Twitter-a i YouTube-a. To će pomoći povećanju vidljivosti prodavnice organske hrane.

1 Comments

Ostavite komentar