5 načina da preuredite svoju kancelariju kod kuće

Bez obzira da li radite od kuće ili ste izdvojili prostor za nešto što volite (kao što je rukotvorina, čitanje ili pisanje), vaša kućna kancelarija je mesto koje treba da inspiriše tok kreativnosti i omogući vam da pređete na posao. Ali često kućne kancelarije mogu biti najzanemareniji prostori u našim domovima. Oni su neuredni, neinspirativni i teraju nas na posao bilo gde osim u stvarnu kancelariju – poput kauča, kuhinje ili kreveta. Da bismo vam pomogli da kreirate i ažurirate zaista stimulativan prostor, pitali smo stručnjake — od dizajnera do blogera i urednika — za ideje za kućnu kancelariju koje će vas naterati da se zakopčate i počnete da radite.

Lokacija, lokacija, lokacija

Prvi korak je da pronađete savršeno mesto u vašem domu za postavljanje nove kancelarije. Preporučujemo vam da svoj sto postavite ispred prozora iz tri razloga: dobijate taj najvažniji vitamin D, svež vazduh će vas držati budnim i izbegavate bilo kakav dosadni odsjaj na ekranu. Privatnost je takođe ključna. Poseban prostor za isključivanje ometanja i smanjenje buke u domaćinstvu idealno je za produktivno radno okruženje.

Obezbedite više svetlosti

Kancelarije su poznate po svom oštrom osvetljenju – posebno, fluorescentnim. Zašto se kancelarije često odlučuju za sterilno, hladno osvetljenje koje čini da se osećate kao da ste pod mikroskopom? Zato što znaju jedan osnovni princip rada: dovoljno osvetljenja olakšava rad. Već naprežemo oči gledajući u ekrane veći deo dana. Nemojte pogoršati situaciju ograničavanjem osvetljenja u vašoj kućnoj kancelariji. Koristite prirodno svetlo što je više moguće, ali uverite se da dopunite ono što mu nedostaje. Dobro osvetljena kancelarija je srećna, produktivna.

Klasifikujte papire i napravite TO DO listu

Ovo je još jedan od sjajnih načina da ulapšate svoj prostor, pa zato, kao u onim zabavnim kancelarijama iz filmova, kupite fascikle na kojima ćete pisati datume i rokove, u njih klasifikujte papire i odložite ih na policu ili deo u garderoberu koji je prazan. Poenta priče je da ne opterećujete previše svoj radni kutak i da upravo na TO DO listi napišete šta su vam prioriteti za taj dan.

Učinite radno mesto udobnim

Uključujući stolicu sa dobrom potporom leđima i toplom podlogom za noge.

Učiniti radno mesto udobnim jedan je od ključnih faktora za produktivnost i zdravlje kod rada kod kuće. Dobra stolica sa potporom leđima pomoćiće vam da se oslonite i smanjuje naprezanje na kičmi, dok će topla podloga za noge ublažiti stres i umor nogu.

Uključivanjem ergonomične stolice i podloge, možete smanjiti rizik od povreda i bolova uzrokovanih dugotrajnim sjedenjem. Takođe, to će vam pomoći da se osetite udobnije i fokusirate na posao. Ako možete, investirajte u stolicu sa podešavanjem visine, naslona i potpore za leđa, kako bi se prilagodila vašim potrebama i zahtevima.

Unesite toplinu uz detalje

Važno je da radite u prijatnoj atmosferi, a nekoliko detalja će tome doprineti, a samo neki od njih su stona lampa, markeri, rokovnici. Uz sve detalje, bitno je da imate udobnu i kvalitetnu stolicu ili fotelju, dekorativno jastuče i mali prekrivač.

Svakog dana se trudite da svoj radni prostor učinite udobnim kako biste brzo i efikasno rešavali svoje zadatke, ako ćete više nedelja ili meseci raditi online. Bilo bi dobro da imate svoj kutak za rad jer ćete se tako osećati lepše i bolje.

Ostavite komentar

JoomBooz © 2024. All rights reserved.