Strategije za zaustavljanje povećanja telesne težine

Gubitak telesne težine ne zavisi od toga da li kalorije potiču od ugljenih hidrata, proteina ili masti. Da biste izgubili jednu funtu, morate stvoriti deficit od 3.500 kalorija tako što ćete konzumirati manje kalorija, sagorevati više kalorija kroz fizičku aktivnost ili kombinacijom oboje.

Porast broja žena prekomerne telesne težine uzrokovan je, u proseku, neravnotežom od samo 100 viška kalorija dnevno. Eliminisanje ove neravnoteže od 100 kalorija smanjenjem unosa hrane i povećanjem fizičke aktivnosti svakog dana može zaustaviti povećanje telesne težine kod mnogih žena. To se može postići na neograničen broj načina. U nastavku su neke ideje kako MOŽETE početi da smanjujete i sagorevate oko 100 kalorija dnevno.

Pet načina da smanjite 100 kalorija iz hrane:

  • Zamenite običan gazirani napitak od 8 unci (oko 237 ml) dijetalnim gaziranim napitkom.
  • Pijte 2 šolje obranog mleka umesto 2 šolje punomasnog mleka.
  • Koristite 1 kašičicu senfa ili kečapa ili 1 supenu kašiku bezmasnog majoneza umesto 1 supene kašike običnog majoneza.
  • Podelite malu kesu pomfrita sa prijateljem.
  • Isecite tipičan komad pite od jabuke za oko trećinu manje.

Petnaest načina za sagorevanje 100 kalorija kroz fizičku aktivnost:

  • Vožnja sobnog bicikla 13 minuta.
  • Planinarenje uzbrdo 15 minuta.
  • Čišćenje garaže 15 minuta.
  • Vežbanje plesnih koraka 16 minuta.
  • Rad u bašti 18 minuta.
  • Opušteno plivanje 20 minuta.
  • Igranje sa unucima 20 minuta.
  • Košenje trave (pomoću motorne kosilice) 20 minuta.
  • Brzo hodanje 22 minuta (3,5 mph).
  • Čišćenje kuće 25 minuta.
  • Igranje golfa (sa kolima) 30 minuta.
  • Joga 30 minuta.
  • Ribolov (sa obale reke) 30 minuta.
  • Šetanje psa 50 minuta.
  • Odlaganje namirnica i lagani kućni poslovi 40 minuta.

Pet kombinacija hrane i fizičke aktivnosti za smanjenje 100 kalorija:

  • Jedite pet manje čipsa i prošetajte 6 minuta.
  • Jedite četvrtinu šolje manje špageta sa paradajz sosom i prošetajte 11 minuta.
  • Na tost stavite 2 kašičice džema od jabuka umesto 2 kašičice putera i prošetajte 11 minuta.
  • Uzimajte 3 kašike manje pire krompira i prošetajte 13 minuta.
  • Preskočite 2 kafe sa šlagom i prošetajte 15 minuta.

Praćenje unosa kalorija i sagorevanje kalorija pomoći će vam da se oslobodite telesne težine i sprečite neželjeno dobijanje iste. Osim toga, lako možete potrošiti 100 kalorija obavljanjem jednostavnih svakodnevnih zadataka i praćenjem ishrane. Pratite ovu strategiju i videćete kako brzo možete potrošiti 100 kalorija.

Ostavite komentar