Tihi luksuzni brendovi za žene
U oblasti mode, luksuz više nije sinonim za blistave logotipe i razmetljive dizajne. Primetan je pomak ka „tihom luksuzu“, trendu koji karakteriše bezvremenski dizajn, vrhunska izrada i diskretan brend. Ovaj pokret, koji daje prednost suptilnosti i kvalitetu u odnosu na upadljivu potrošnju, doveo je do nekoliko brendova koji redefinišu luksuz. Udubljujemo se u suštinu ovih tihih luksuznih brendova koji oličavaju potcenjenu eleganciju i sofisticiranost.
Najbolji tihi luksuzni brendovi:
1. Brunello Cucinelli
Brunello Cucinelli, imenjak „kralja kašmira“, savršeno ilustruje koncept tihog luksuza. Ovaj italijanski brend stavlja kvalitet i umeće u prvi plan svog etosa, što rezultira širokim spektrom trikotaže, kožne galanterije i dodataka koji šapatom vrište luksuzom. Odbijanje brenda da se osloni na blistave logotipe ili otvoreno brendiranje učinilo ga je omiljenim među ikonama stila, sa A-listama poput Dženifer Aniston i Džordža Klunija koje redovno posežu za njegovim stilizovanim i udobnim komadima bez napora.
2. Loro Piana
Loro Piana, istorijsko ime u italijanskom modnom pejzažu, je sinonim za potcenjenu eleganciju. Poznati po svojoj stručnosti u visokokvalitetnom kašmiru i vuni, njihova kolekcija se proširuje na dobro izrađene dodatke, cipele i kožnu galanteriju. Estetika brenda zrači luksuzom bez nepotrebne raskošnosti, usklađujući je sa principima tihog luksuza. Kao rezultat toga, našla je naklonost među pronicljivim pojedincima, a poput Kejt Midlton i Mirande Ker često se vide u dizajnu Loro Piane.
3. Savette
Pridošlicu u svet tihog luksuza, Savette je osmislila Sophie Hersan sa vizijom da spoji minimalistički dizajn i funkcionalnu korisnost. Rezultat je linija torbica koja naglašava veštinu izrade i odbacuje prekomerno brendiranje. Poznate ličnosti kao što je Bella Hadid su viđene kako nose Savetteov suptilno elegantan dizajn, učvršćujući mesto brenda u carstvu tihog luksuza.
4. Fear of God
Fear of God briše granice između ulične i vrhunske mode. Sa širokim spektrom ponude od odeće do obuće, brend naglašava kvalitet i jednostavnost, usklađujući se sa principima tihog luksuza. Strah od Božjeg pristupa modi, koji umanjuje značaj brendiranja i naglašava detalje dizajna, dao joj je jedinstveno mesto na tržištu. Influenseri poput Džastina Bibera i Kanjea Vest-a viđeni su kako potresaju njegove komade, dodajući njegovu reputaciju brenda koji odiše sofisticiranom hladnoćom.
5. The Row
Zamisao modnih mogula Meri-Kejt i Ešli Olsen, The Row otelotvoruje tihi luksuz. Njegova raznovrsna linija odeće, tašni, naočara i obuće se pridržava minimalističke i vanvremenske estetike. Posvećenost brenda vrhunskoj izradi i suptilnoj eleganciji, za razliku od blistavog brendiranja, osvojila je mnoge obožavaoce, uključujući bivšu prvu damu Mišel Obamu.
6. Objets D’aso
Objets D’aso je skriveni dragulj u tihom luksuznom pejzažu. Ovaj brend se fokusira na kreiranje klasičnih dizajna zasnovanih na kvalitetu koji podržavaju održivost i etički izvore materijala. Sa nizom konfekcijskih kolekcija i dodataka, Objets D’aso osigurava da njegovi dizajni ostanu bezvremenski i svestrani, i uvek bez blistavih logotipa. Brend sve više dobija priznanje među savesnim modnim entuzijastima koji cene njegov ekološki pristup tihom luksuzu.
7. Khaite
Njujorška etiketa Khaite je zvezda na tihoj luksuznoj sceni. Poznat po svojim sofisticiranim elementima za garderobu, brend predivno kombinuje strukturu i mekoću u svojim kolekcijama. Slavne ličnosti poput Kejti Holms i Hejli Biber primećene su u Khaiteu, demonstrirajući privlačnost brenda onima koji cene potcenjeni luksuz.
8. Jil Sander
Jil Sander, ime koje je sinonim za minimalizam, ističe se u kreiranju dizajna koji spaja funkcionalnost sa elegancijom. Bilo da je u pitanju odeća, cipele ili torbe, svaki komad Jil Sandera je svedočanstvo tihe luksuzne estetike. A-liste poput Tilde Svinton i Kejt Blanšet, poznate po svom besprekornom i potcenjenom stilu, česti su pokrovitelji brenda.
9. Toteme
Švedski brend Toteme, koji su osnovali Elin Kling i Karl Lindman, redefiniše umetnost ležernog šika. Njegove kolekcije, od odeće do dodataka, nude uglađene linije i neutralnu paletu, vernu skandinavskoj estetici. Značajne ličnosti kao što je Rosie Huntington-Vhitelei primećene su kako nose Toteme, što dodatno učvršćuje svoj status u tihom luksuznom prostoru.
10. Hunting Season
Posvećenost Hunting Season besprekornoj izradi i bezvremenskom dizajnu učinila je da je to mesto za torbe i dodatnu opremu. Tiha luksuzna estetika brenda je očigledna u upotrebi izdržljivih materijala i potcenjenog dizajna, omogućavajući kvalitetu proizvoda da govori sam za sebe. Sa fanovima poput Megan Markl, vojvotkinje od Saseksa, sezona lova je obezbedila svoje mesto među tiho samouverenom elitom luksuzne mode.